Vanliga frågor
Om du inte har fått en orderbekräftelse kan en eller flera saker ha orsakat det:
- Din order har inte godkänts och därför inte behandlats. Innan din order har godkänts och behandlats kommer du inte att få en bekräftelse på köpet.
- Din orderbekräftelse kan ha hamnat i din skräppost. Vänligen kontrollera skräppostmappen i din e-postlåda.
- E-postadressen som angivits är felaktig. Var vänlig dubbelkolla e-postadressen du angav när du gjorde din beställning.
Om du fortfarande saknar en orderbekräftelse är du välkommen att kontakta oss här.
Om du vill avbryta din beställning, vänligen kontakta oss så snart som möjligt (inom 24 timmar) via telefon eller vår kontaktformulär, så ska vi göra vårt bästa för att uppfylla din begäran. Observera att om din beställning redan har behandlats i lagret, kan vi tyvärr inte stoppa leveransen.
Om du vill göra ändringar i din beställning är det endast möjligt att ta bort varor. Vi kan inte lägga till artiklar, eftersom beloppet från betalningsprocessen inte får överskridas efter ditt godkännande av beloppet. Om din beställning redan har behandlats, kan vi inte göra några ändringar.
Du kan se vår beräknade leveranstid i avsnittet frakt.
När du handlar i vår webbutik handlar du som privatkonsument. Vår webbutik är en B2C-butik, inte en B2B-butik och det är därför du måste betala moms.
Det är dock möjligt att lägga till ditt momsnummer till beställningen. Du kan ange denna information i det andra namn-/adressfältet, men du måste fortfarande betala moms. Du kan läsa mer om detta i våra villkor här.
När din beställning har skickats från vårt lager kommer du att få ett e-postmeddelande med en spårningslänk. Om du inte har fått något e-postmeddelande, vänligen kontrollera ditt skräppostfilter och om du har angivit rätt e-postadress.
Om du har några tvivel eller frågor, vänligen kontakta vår kundtjänst här. Inkludera ditt beställningsnummer (XXXX-SE) eller fakturanummer i ditt e-postmeddelande. På så sätt har vi de bästa förutsättningarna för att snabbt lösa ditt problem.
Om du upplever några problem med din leverans, vänligen kontakta vår kundtjänst här. Inkludera ditt ordernummer (XXXX-SE) eller fakturanummer. På så sätt har vi de bästa förutsättningarna för att snabbt lösa ditt problem.
Vänligen fyll i retursedeln som medföljer i ditt paket och lägg den i ditt returpaket. Du är fri att välja vilket fraktbolag du vill använda, men det är viktigt att du väljer ett företag som erbjuder leveransalternativet "från dörr till dörr". Det är inte möjligt för oss att hämta ditt paket från en paketautomat. Porto samt eventuella andra kostnader i samband med returen såsom säker förpackning måste betalas av dig, kunden.
Du kan läsa returpolicyn här.
När din retur har mottagits på lagret kommer returprocessen att påbörjas. Detta kan förväntas ta upp till några dagar under hektiska perioder. Så snart returprocessen är slutförd kommer du att få en kreditnota via e-post och en återbetalning till samma konto som användes för köpet.
Du kan köpa tygprover på de flesta av våra tyger. Det ger en bättre känsla för färg och struktur, och kan därför vara till hjälp i beslutsprocessen.
Utforska våra tygprover här.
Du kan kontrollera saldot på ditt online-presentkort via länken i presentkorts-e-posten. Om du inte längre har presentkorts-e-posten kan du kontakta vår kundtjänst genom att klicka här och vi kommer att skicka om e-posten.
Observera: Om du fick presentkortet som en gåva kommer e-posten att skickas om till den som gav dig presentkortet.